Magamról

Saját fotó
Főiskolai, majd egyetemi diplomamunkáimtól kezdve világ életemben, adatok, adatbázisok, adattárházak (leginkább Oracle) környékén mozogtam. Mostanság adattárházasként, adatbányászként élem napjaimat.

2014. július 11., péntek

Big Data státusz

.
Már régen volt blogposzt. ;)

Gondoltam most elég lesz egy kép is. Lásd alább! Még ha valamelyik/akármelyik verziója közismert is.

Forrás: Idiot’s Guide to Big Data

Ami magát a cikket illeti, nem mennék bele a vesézésébe.

Már megszoktam, hogy ebben a Big Data topikban (is) szemben megyek - vagy finomabban szólva vitatkozom -  a világgal, még konszenzus övezte részletekben is.

De különben is, rengeteg szó volt már róla itt blogon. "Majd szólok, ha változás lesz", mint a közismert viccben, ahol a székely felesége panaszkodik, hogy a férje nem mondja sose, hogy "szeretlek".

Azért ezt nem tudom kihagyni.

Myths about ‘Big Data’
  1. It only deals with unstructured data
  2. It always handles large volume of data (It can be small and complex).
  3. No use of RDBMS is required
  4. Required only for internet driven industries.
A 2-es pontot örömmel olvastam (merthogy valós létező - hibás alapozású - mítosznak tartom én is -.
De cserébe az 1-3-4-en rendesen dobtam hátast. ;)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése